De Nationale Adviesbalie beschikt over een eigen Cliënt Contact Center (CCC). Op het CCC werken deskundige juridische medewerkers. Zij hebben ruime ervaring in het werk wat zij doen en zijn altijd op de hoogte van alle actuele juridische ontwikkelingen.
Juridische intake
De medewerkers van het CCC beschikken als geen ander over de kwaliteit om te achterhalen of een klant hulp van een advocaat nodig heeft. Indien dit het geval is gaan zij op zoek naar een kantoor dat bij de klant past. Zij kennen alle kantoren goed en weten op daardoor de juiste match te maken tussen klant en advocaat. Een goede match is de start van een succesvolle zaak.
Juridisch advies
Als de klant geen hulp van een advocaat of jurist nodig heeft kunnen de medewerkers van het CCC hen toch vaak helpen. Zij beantwoorden de vragen van de klant. Zij kunnen hen vaak voorzien van de juiste antwoorden en advies geven waardoor zij geholpen zijn of weten welke acties zij moeten ondernemen. Soms moeten ze naar een andere instantie voor hun vraag zoals het UWV. Wij brengen de klant hier dan mee in contact.
Telefoondiensten
Het CCC kan uw telefoondienst overnemen. Gaat u met vakantie, of heeft u het op kantoor te druk, vraag ons naar de mogelijkheden. Ook kunnen we standaard de intakegesprekken verzorgen.